Wyjazdy integracyjne i spotkania biznesowe
DOMS - Ziemowit to wyjątkowa kuchnia, 4 wielofunkcyjne sale konferencyjne, przestrzeń wystawiennicza, sala restauracyjna i bankietowa oraz zaplecze techniczne. Nasz wyjątkowy teren zielony stwarza liczne możliwości organizacji imprez outdoorowych i integracyjnych. Wiemy, że organizacja konferencji zawsze jest wyzwaniem. Dlatego zapewniamy Państwu pełne wsparcie, pozostając otwartymi na wszelkie rekomendacje. Nasze bogate doświadczenie w realizacji takich wydarzeń́ stanowi gwarancję Państwa satysfakcji. Zapewniamy kompleksową organizację i pełną obsługę konferencji, imprez integracyjnych, eventów oraz wszelkich imprez firmowych – od koncepcji do podsumowania. Naszym priorytetem jest właściwe zaprojektowanie i przeprowadzenie wydarzenia firmowego. Gwarantujemy oryginalne pomysły, profesjonalizm i elastyczność na każdym etapie realizacji projektu oraz niezapomniane wrażenia i wspomnienia, które na długo zostaną w pamięci pracowników oraz kooperantów, kontrahentów i klientów.
Sale konferencyjne zostały zaprojektowanie specjalnie z myślą o potrzebach biznesu.
- Maksymalna liczba uczestników jednocześnie: 200 osób
- Ilość pokoi: 110
- Ilość miejsc noclegowych: 220
Wyposażenie multimedialne
Elastyczny układ sal
Zaplecze gastronomiczne
Miejsca parkingowe
Z przyjemnością zajmiemy się przygotowaniem i realizacją konferencji, jubileuszu firmy, gali, premiery produktu oraz spotkania z klientami w wyjątkowej oprawie. Zadbamy o wszelkie szczegóły i organizację wydarzenia.
Newsletter
INSPIRACJE I PROMOCJE
Wprost na twój adres e-mail. Tylko wartościowe treści. Dołącz!
Nasze social media