REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO DOMSloyality
I. Wyjaśnienie pojęć:
- Organizator – DOMS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Piłsudzkiego 20, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy, KRS: 0000738068
- Program – program lojalnościowy pod nazwą „DOMSloyality” prowadzony przez organizatora.
- 3. Uczestnik – osoba, która ukończyła lat 18 i bierze udział w Programie.
- Formularz – formularz rejestracyjny wypełniany na stronie www organizatora lub poprzez przesłanie skanu na adres e-mail organizatora, zawierający dane Uczestnika.
- Korzyści – Oferty Promocyjne, rabaty, zniżki na zakup usług, wydarzenia, warsztaty, konkursy, a także inne korzyści przyznawane Uczestnikowi w ramach Programu, z których Uczestnik ma prawo korzystać zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Konto Uczestnika – indywidualne Konto Uczestnika, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
- Karta – Karta Uczestnika Programu.
- Kod Karty – kod EAN na Karcie, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru Karty do jego transakcji i naliczenie punktów na Koncie Uczestnika.
- Obiekt – odpowiednio: Willa Sienkiewiczówka, ul. Zamoyskiego 21, 34-500 Zakopane, Willa Hyrny, ul Słoneczna 10, 34-530 Bukowina Tatrzańska, Ośrodek Konferencyjno – Wypoczynkowy Hyrny, ul. Piłsudskiego 20, 34-500 Zakopane, Ośrodek Konferencyjno – Wypoczynkowy Savoy, Dom Wczasowy Miś, Dom Wczasowy Żbik, ul. Mościckiego 19, 97-215 Spała, Ośrodek Konferencyjno – Wypoczynkowy Ziemowit, Jarnołtówek 204, 48-267 Jarnołtówek.
- Stan konta – liczba zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu oraz warunki uczestnictwa w programie lojalnościowym DOMSloyality.
- Organizatorem Programu jest DOMS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Zakopanem wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy KRS: 0000738068.
III. Warunki przystąpienia do Programu
- W Programie lojalnościowym mogą uczestniczyć osoby fizyczne powyżej 18 roku życia i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, niezależnie od tego, czy osobiście uiszczają odpłatność za usługi Hotelu czy też usługi te są opłacane przez inne podmioty.
- Program nie dotyczy pobytów grupowych i konferencyjnych.
- W Programie nie mogą uczestniczyć pracownicy organizatora programu.
- Warunkiem korzystania z uprawnień wynikających z faktu uczestnictwa w programie jest brak zaległych płatności na rzecz Organizatora Programu.
- Korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie nie można łączyć z innymi promocjami oferowanymi przez DOMS, chyba że dana promocja wyraźnie przewiduje taką możliwość.
- Program dotyczy usług, które oferowane są przez Organizatora w Obiektach.
- Korzystanie z Programu w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa może skutkować utratą statusu Uczestnika Programu.
IV. Przystąpienie do programu
- Warunkiem uczestnictwa w programie jest złożenie wypełnionego formularza poprzez stronę Organizatora: www.doms.com.pl albo poprzez przesłanie jego skanu na adres mailowy Organizatora: program@doms.com.pl oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów związanych z realizacją niniejszego Programu Lojalnościowego. Brak wypełnienia wszystkich obowiązkowych pól formularza oraz brak podpisania formularza w przypadku przesyłania skanu powoduje brak możliwości uczestnictwa w Programie.
- Wydanie Karty Uczestnikowi następuje w następujący sposób: odbiór osobisty, wysyłka na wskazany adres korespondencyjny lub przesłanie potwierdzenia wydania karty drogą mailową (z przynależnym numerem karty).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane zgubieniem, kradzieżą, uszkodzeniem karty lub przekazaniem jej innej osobie.
V. Zasady działania Programu
- Etap I DOMS – BRĄZOWA KARTA VIP Po uprzednim zarejestrowaniu się na stronie www.doms.com.pl, otrzymają Państwo od nas brązową kartę VIP, która gwarantuje: Otrzymanie od nas 1000 punktów na start programu; 7 % rabatu od ceny noclegu ze śniadaniem przy rezerwacji on – line na stronie DOMS, oraz na stronie wybranego Obiektu, telefonicznie, przez e-mail lub bezpośrednio w Obiekcie; 5% rabatu na wszystkie usługi oferowane w naszych Obiektach; możliwość późniejszego wyjazdu, do godziny 13:00 bez dodatkowych opłat; powitalny poczęstunek w postaci naszych własnych, dedykowanych dla Państwa słodyczy;
- Etap II DOMS – SREBRNA KARTA VIP od 3 000 punktów. Po przekroczeniu progu 3 000 punktów otrzymują Państwo od nas srebrną kartę programu, która gwarantuje: 10 % rabatu od ceny noclegu ze śniadaniem przy rezerwacji on – line na stronie DOMS www.doms.com.pl, oraz na stronie wybranego Obiektu, telefonicznie, przez e-mail lub bezpośrednio w Obiekcie; 7% rabatu na wszystkie usługi oferowane w naszych Obiektach, możliwość późniejszego wyjazdu, do godziny 13:00 bez dodatkowych opłat, przywitalny poczęstunek w postaci deski regionalnych specjałów. Dodatkowo, w okresie obowiązywania programu lojalnościowego, podczas wybranego przez Państwa pobytu otrzymacie od nas kolację dla dwóch osób w naszej restauracji – nagroda za przekroczenie progu 3000 punktów.
- Etap III DOMS – ZŁOTA KARTA VIP – 6 000 punktów. Po przekroczeniu progu 6 000 punktów otrzymują Państwo od nas złotą kartę programu, która gwarantuje: 15 % rabatu od ceny noclegu ze śniadaniem przy rezerwacji on – line na stronie DOMS www.doms.com.pl, oraz na stronie wybranego Obiektu, telefonicznie, przez e-mail lub bezpośrednio w Obiekcie, 10% rabatu na wszystkie usługi oferowane w naszych Obiektach, możliwość późniejszego wyjazdu, do godziny 13:00 bez dodatkowych opłat, przywitalny poczęstunek w postaci deski regionalnych specjałów, owoców i wina, gwarancja rezerwacji 3 dni przed przyjazdem; Voucher spa o wartości 100 zł dla stałego gościa-(do wykorzystania w Obiektach dysponujących strefą spa, nie dotyczy osób towarzyszących). Dodatkowo, w okresie obowiązywania programu lojalnościowego, podczas wybranego przez Państwa pobytu otrzymacie od nas uroczystą kolację dla dwóch osób w naszej restauracji – nagroda za przekroczenie progu 6 000 punktów;
- Korzyści nie obowiązują przy rezerwacji przez portale sprzedażowe (booking, HRS, Expedia itp.).
- Zniżki oraz przywileje przysługujące Uczestnikowi Programu nie łączą się z promocjami i ofertami specjalnymi proponowanymi przez DOMS stale bądź okresowo i skierowanymi do ogółu Gości DOMS. W takim przypadku Uczestnik Programu sam wybiera korzystniejszą dla niego ofertę.
- Posiadacz Karty gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w dowolnym Obiekcie, podlegającym niniejszemu Programowi.
- Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie Karty przy zakupie towaru lub usługi, odczytanie Kodu Karty i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
- Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każdą wydaną złotówkę Uczestnik otrzymuje 1 punkt.
- Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania po dokonaniu pełnej zapłaty za usługę, natomiast aktualizacja stanu konta Uczestnika odbywać się będzie automatycznie w chwili rejestracji transakcji.
- Punkty w Programie mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
- Punkty nie mogą być przenoszone na inne osoby.
VI. Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe Uczestników Programu będą przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 s.1) oraz ustawy z dnia 10 maja2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 poz. 1781 z późn. zm.).
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu jest DOMS Sp. z o.o. ul. Józefa Piłsudskiego 20 34-500 Zakopane, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000738068, NIP 736-17-28-169, REGON 380724812.
- Dane kontaktowe Organizatora Programu: DOMS Sp. z o.o. ul. Józefa Piłsudskiego 20 34-500 Zakopane, wpisaną do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000738068, NIP 736-17-28-169, REGON 380724812.
- Osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych w DOMS jest wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych, z których można kontaktować się bezpośrednio DREWNIAK GRZEGORZ e-mail: iod@doms.com.pl z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”. Osoby niekorzystające z poczty elektronicznej mogą złożyć zapytanie pisemne: osobiście do siedziby Organizatora Programu lub pocztą tradycyjną na adres program@doms.com.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz w pewnym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w celach:
- związanych z przeprowadzeniem Programu i wykonaniem uprawnień oraz obowiązków w ramach niniejszego Programu – do czasu zakończenia Programu, z tym zastrzeżeniem, że dane te mogą być przetwarzane również po zakończeniu Programu, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych, a także do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy/umów lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
- spełnienia ciążących na Organizatorze obowiązków prawnych wynikających z prawa Unii lub prawa polskiego (np. wobec Urzędu Skarbowego) – do czasu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych wynikających z przepisów prawa,
- świadczenia usług drogą elektroniczną i przesyłania informacji handlowych – na podstawie Państwa zgody,
- marketingu bezpośredniego produktów lub usług, w tym nawiązania kontaktu, przedstawiania oferty, prowadzenie pomiarów i analiz, nie obejmujących profilowanie – na podstawie Państwa zgody.
- Dane dla celów marketingowych, w przypadku przetwarzania na podstawie zgody, przetwarzane będą do czasu jej wycofania. W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu, dane przetwarzane będą do czasu wniesienia sprzeciwu, chyba że zostaną wykazane ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania.
- Odbiorcami Państwa danych mogą być podmioty: a.) DOMS, b.) Podmioty uprawnione na podstawie obowiązującego prawa np. sądy i organy państwowe (np. Urząd Skarbowy), c.) Firmy świadczące usługi z którymi organizator współpracuje m.in. informatyczne, marketingowe, reklamowe, księgowo-finansowe, audytorskie i kontrolne, prawne, remontowo-budowlane – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
- W zależności od podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych określonej w RODO, przysługują Państwu następujące uprawnienia:
- żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych,
- żądania zmiany danych (sprostowania, uzupełniania, aktualizacji),
- wycofania zgody w dowolnym momencie w przypadkach przetwarzania danych na podstawie udzielonej uprzednio zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- żądania graniczenia przetwarzania w dowolnej chwili, ze względu na szczególną sytuację, chyba że przetwarzanie jest wymagane zgodnie z przepisami prawa,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się podstawie prawnie uzasadnionego interesu, lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację
- żądania usunięcia danych, chyba że przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku lub do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
- przenoszenia danych osobowych jeśli przetwarzanie danych odbywa się w celu realizacji umowy lub na podstawie zgody tj. do otrzymania tych danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, oraz mają Państwo prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu przeprowadzenia Programu Lojalnościowego DOMS.
VII. Reklamacje
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem Lojalnościowym Uczestnik powinien informować Organizatora.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Organizator rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony poprzez podany e – mail lub telefon.
- Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest wiążąca i ostateczna.
VIII Rezygnacja z Programu
- Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez wskazania przyczyny oraz ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W przypadku rezygnacji, wszystkie naliczone punkty przepadają.
- W celu rezygnacji z uczestnictwa w Programie Uczestnik powinien wysłać wiadomość e-mail na adres: program@doms.com.pl z informacją o rezygnacji, jednocześnie podając numer karty.
IX. Postanowienia końcowe
- W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stroną rozstrzygającą jest Organizator Programu. Wszelkie pytania i uwagi kierować można na oficjalny adres e – mail: program@doms.com.pl
- Organizator Programu ma prawo cofnąć część lub wszystkie przysługujące Uczestnikowi Programu przywileje, bądź anulować Kartę, w przypadku gdy: Uczestnik programu naruszy postanowienia niniejszego Regulaminu, Uczestnik Programu nie stosuje się do ogólnie przyjętych zasad pobytu w ośrodkach DOMS, zgodnych z dobrymi obyczajami czy też do poleceń personelu DOMS lub narusza postanowienia Regulaminu Ośrodków DOMS lub gdy dane podane przez Uczestnika Programu w deklaracji członkowskiej okażą się nieprawdziwe.
- W przypadku utraty Karty lub zmiany danych osobowych, Uczestnik jest zobowiązany nie zwłocznie zgłosić ten fakt Organizatorowi Programu na adres: program@doms.com.pl
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo do zmiany, w każdym czasie, treści niniejszego Regulaminu bez podania przyczyny i zobowiązuje się informować Uczestników Programu o tych zmianach za pośrednictwem strony internetowej www.doms.com.pl ,jak i w formie mailowej na adresy podane w formularzu rejestracyjnym.
- Organizator Programu zastrzega sobie prawo zakończenia Programu, z zachowaniem trzymiesięcznego okresu przejściowego po dokonaniu zawiadomienia Uczestników Programu na stronie wwwdoms.com.pl, przy czym Uczestnik Programu ma prawo skorzystać z Programu do trzech miesięcy okresu przejściowego po umieszczeniu zawiadomienia na stronie www.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz RODO.
- Strony Programu zobowiązują się dążyć do rozstrzygania ewentualnych sporów, mogących powstać w związku z wykonywaniem Programu, w drodze negocjacji na zasadzie porozumienia stron, a w przypadku nie osiągnięcia porozumienia w terminie 30 dni od daty zaistnienia sporu, właściwym do jego rozstrzygnięcia będzie Sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora Programu. Regulamin jest poddany właściwości prawa polskiego.
- Aktualny Regulamin znajduje się na stronie internetowej www.doms.com.pl
- Regulamin niniejszy obowiązuje od dnia 01 sierpnia 2020 r. do czasu odwołania.
© Ośrodek Ziemowit 2025
Created by:
Newsletter
INSPIRACJE I PROMOCJE
Wprost na twój adres e-mail. Tylko wartościowe treści. Dołącz!
Nasze social media